۱۳۹۵ اسفند ۱۹, پنجشنبه

آيا به دنبال حضور دائمي خداوند در زندگي تان هستيد؟



س در اطاعت دائمي و کامل خداوند زندگي كنيدو بر طبق اراده خداوند حرکت کنید چون بهترینا برای شما انجام خواهد شد ،،،

 
خدایا من از تو کمک می خواهم، زیرا تو به داد من میرسی، پس به من گوش فرا ده و دعا ی مرا بشنو، ای نجات بخش مردم بی پناه، رحمت بی کران خود را بر من آشکار کن (مزمور 17 آیه 6:7
خداوند ا راه خودرا به من نشان بده وان را بمن بیاموز
مرا به حقیقت خود رهبری نما، چون تو خدای نجات دهنده من هستی و من بر تو توکل دارم، خداوند ا لطف ورحمت بی کران خود را که از ابتدا نشان داده ای، به یاد آور
گناه هان زمان جوانی و خطا مرا به یاد میاور، بلکه ای خداوند بخاطر محبت استوار خود مرا به یاد آور
مزمور 25

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...