۱۳۹۶ فروردین ۸, سه‌شنبه

شما سفير مسيح هستيد.

 

پولس رسول در دوم قرنتيان فصل ٥ آيه ٢٠ ميفرمايد؛ “پس سفیران مسیح هستیم، به گونه‌ای که خدا از زبان ما شما را به آشتی می‌خوانَد. ما از جانب مسیح از شما استدعا می‌کنیم که با خدا آشتی کنید.”

همه ما ايمانداران به مسيح، سفيران مسيح هستيم! اگر شما عيسى مسيح را خداوند زندگيتان ساخته ايد، از طرف او بعنوان نماينده به اين جهان فرستاده شده ايد. همانطور كه كشورى سفيرى را بعنوان نماينده اش به كشورهاى ديگر ميفرستد، شما نيز بعنوان سفيران خداى زنده فرستاده شده ايد تا علائق پادشاى خدا را با اطرافيان خود در ميان بگذاريد.
‮‮
عزيزانم، كمى در اين باره بيانديشيد. شما هر جائى كه ميرويد شاه شاهان و رب الأرباب را معرفى ميكنيد. اين حقيقت خيلى افتخار عظيمى است. خود خدا شما را براى چنين امر مهمى مجهز ميكند. او نامى را كه برتر از هر نام ديگر در اين دنيا ميباشد عطا كرده است. خدا حتى روح خود را در درون شما قرار داده است. و او به شما توانائى شنيدن و اطاعت كردن صدا و هدايت روح القدس را عطا كرده است.

من و شما طبق مأموريت محول شده از طرف خدا سفيران او ميباشيم. دنياى امروزه ما به افرداى تسليم شده نياز دارد. الان وقت آن رسيده كه تمام زندگى خود را به خدا تقديم كنيم و تمام راه را با او بپيمائيم. اگر شما تصميم بگيريد و چنين كارى را انجام دهيد او چنان مسحى را به شما عطا ميكند كه قدرت و جلال و نيكوئى او از طريق شما نمايان گردد. چنانكه فيليپيان ٢: ١٥ميفرمايد؛ “تا بی‌پیرایه و بی‌آلایش، و فرزندان بی‌عیب خدا باشید، در بین نسلی کج‌رو و منحرف که در میانشان همچون ستارگانْ در این جهان می‌درخشید،”
‮‮
هم اكنون بيانديشيد، نه هم چون يك انسان معمولى بلكه يك سفير ارسال شده از طرف خداى قادر مطلق! اجازه دهيد كه اشتياق پادشاهى او مهمترين چيز در فكر و قلب شما باشد.

خودتان را تسليم خدا كنيد و بگوئيد؛ خداوندا، به من نشان ده كه چگونه نماينده تو در هر كارى كه انجام ميدهم باشم.
از همين حالا مأموريت خود را آغاز كنيد.

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...