۱۳۹۶ فروردین ۳, پنجشنبه

پس اعتراف ميكنيم و اعلام ميكنيم...






در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، همه چيز براي خيريت من در كار است چون فرزند او هستم .....آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، كه هر اسلحه اي كه به ضد من ساخته شود پيش نخواهد برد ، چون عدالت من از جانب پدر من است .... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، به زخمهاي عيسي شفا يافته هستم .... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، حتي اگر هزار دشمن از سمت راست و ده هزار دشمن از سمت چپ مرا تعقيب كنند پيروزي از آن من خواهد شد .... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، چون او آرامي من است اضطرابي ندارم ... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، خوانده شده ام كه سر باشم و نه دم ، بلند باشم و نه پست ، قرض دهنده باشم و نه قرض گيرنده .... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، هيچ
محكوميتي بر من نيست چون روح حيات مسيح مرا از شريعت گناه و مرگ آزاد كرده است .... آمين

در نام عيسي مسيح خداوند ؛ اعلام مي كنم، قوت هر چيز را دارم در مسيح، كه مرا تقويت مي بخشد،
نه به قوت ، نه به قدرت، بلكه به روح قدوس او قادرم ....

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...