۱۳۹۵ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

نگران چه هستید؟



"زﯾﺮا ﻛﺎھﻦ اﻋﻈﻢ ﻣﺎ ﭼﻨﺎن ﻧﯿﺴﺖ که ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﺑﺎ ﺿﻌﻔﮭﺎی ﻣﺎ ھﻤﺪردی ﻛﻨﺪ، بلکه ﻛﺴﯽ اﺳﺖ که از ھﺮﺣﯿﺚ ھﻤﭽﻮن ﻣﺎ وﺳﻮسه ﺷﺪه اﺳﺖ، ﺑﺪون اینکه ﮔﻨﺎه ﻛﻨﺪ." ( ﻋﺒﺮاﻧﯿﺎن ۴ : ١۵)
او درد دل ﺷﻤﺎ را می داﻧﺪ. او ﻏﻢ و اﻧﺪوه ﺷﻤﺎ را می داﻧﺪ. او می داﻧﺪ چه می کشید، و ﻋﺒﺎرت دﯾﮕﺮ می گوﯾﺪ: دﯾﮕﺮان (مسیحیان دﯾﮕﺮ) ﻧﯿﺰ ھﻤﯿﻦ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﻜﻼت را در ھﻤﯿﻦ ﺣﺎل ﺣﺎﺿﺮ دارﻧﺪ، و ﺑﺎ ﻓﯿﻀﯽ که از ﻣﻦ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ، ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺑﺎ ﯾﻜﺎﯾﻚ آن ھﺎ غلبه می کنند. ﻣﻦ ﺧﻮد ﻗﺒﻞ از اﯾﺸﺎن اﯾﻦ ﻛﺎر را ﻛﺮدم و راه را ﺑﺎز ﻛﺮده و ﻧﺸﺎن دادم، و ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺰ میتواﻧﯿﺪ اﯾﻦ راه را ﺑﺮوﯾﺪ.
آﻧﺎﻧﯽ که ﻋﯿﺴﯽ را نمی شناﺳﻨﺪ، زﯾﺮ ﺑﺎر ﻣﺸﻜﻼت زﻧﺪﮔﯽ ﺧﺮاﺑﯽ ھﺎی ﺑﺴﯿﺎری را ﺑﺒﺎر می آورﻧﺪ، وﻟﯽ ﺷﻤﺎ می تواﻧﯿﺪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯿﺪ. ﺧﯿﺮ، ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯿﺪ! ﺧﺪاوﻧﺪ اﺟﺎزه داده که ﺷﻤﺎ ھﻤﺎن ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﻜﻼت آﻧﮭﺎ را داشته ﺑﺎﺷﯿﺪ، ﺗﺎ اﻋﺠﺎب ﻓﯿﺾ و ﻗﺪرت ﺧﻮدش را در ﺷﻤﺎ ﻧﺸﺎن ﺑﺪھﺪ. وﻗﺘﯽ اوج ﻃﻮﻓﺎن ﺳﺮ رﺳﯿﺪه و درﺧﺖ ھﺎ را ﺧﻢ ﻛﺮده و دل ﻣﺮدم ﻟﺒﺮﯾﺰ از ﺗﺮس ﺷﺪه، دل ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﺑﺎﺷﺪ که ﭘﯿﻮسته ﻛﺎر می کند و ﻧﻤﯽ اﯾﺴﺘﺪ. ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺸﺎن ﺑﺪھﯿﺪ که ﺧﺪای ﻛﻼم ﺑﺮ ﻛﻼﻣﺶ آﻣﯿﻦ اﺳﺖ.
دﺳﺖ از ﺷﻜﺎﯾﺖ ﻛﺮدن ﺑﺮدارﯾﺪ و ﻧﮕﺮاﻧﯽ را در دل ﺧﻮد راه ﻧﺪھﯿﺪ. ﻛﺘﺎب ﻣﻘﺪس را به دﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯾﺪ و از ﻗﻮت و راھﻨﻤﺎﯾﯽ ھﺎی آن ﺑﺮای ﺣﻞ ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﻣﺸﻜﻼت اﺳﺘﻔﺎده ﻧﻤﺎﯾﯿﺪ ﺗﺎ آزاد ﺷﺪه و ﺟﻼل را به ﺧﺪا ﺑﺪھﯿﺪ

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...