۱۳۹۵ بهمن ۲۴, یکشنبه

چرا بايد مسيحى شوم؟




اول یوحنا 5: 11-   13     11و آن شهادت این است که خدا به ما حیات جاویدان بخشیده، و این حیات در پسر اوست .  12آن که پسر را دارد، حیات دارد و آن که پسر خدا را ندارد از حیات برخوردار نیست .    13اینها را به شما نوشتم که به نام پسر خدا ایمان دارید، تا بدانید که از حیات جاویدان برخوردارید .

خدا به ما حیات جاودانی داده است و این حیات در پسر او یافت میشود
شخصی که به مسیح ایمان دارد ، ایمان دارد که عیسی مسیح برای تمام گناهان او مرد .
بنابراین خدا هر ایمان دار به عیسی مسیح را صد در صد عادل اعلام می کند و در نتیجه این ، خدا با هر ایمان دار به عیسی مسیح در باقی زندگی اش مانند یک فرد صد در صد عادل رفتار می کند .
وقتی عیسی گناه کسی را می بخشد ، آن گناهان دیگر هرگز برعلیه او محسوب نمی شوند . در عبرانیان 8: 12 خدا می گوید : " من نیز خطایان ایشان را خواهم بخشید و گناهانشان را دیگر به یاد نخواهم آورد "
هم زبان من ، هم وطن من شما را دعوت می کنیم که در دعا به خدا بگوئید: "خدایا، مرا کمک کن تا حقیقت را بیابم. مرا یاری فرما تا تعلیم و اعتقادات غلط را تشخیص دهم.
مرا کمک کن تا راه صحیح نجات را بشناسم." خدا همواره چنین دعائی را جواب می دهد. اگر شما مایلید که عیسی مسیح را به عنوان نجات دهندۀ شخصی خود بپذیرید، به سادگی با او صحبت کنید. در سکوت و یا با صدای بلند به او بگوئید که شما می خواهید هدیۀ نجات در مسیح را از او بپذیرید. اگر می خواهید دعا کنید، میتوانید بگوئید: "خدایا، برای محبتی که نسبت به من داری ممنونم. متشکرم که جان خود را برای من قربانی کردی.
برای نجاتی که برای من تدارک دیدی ممنونم. هدیۀ نجات در عیسی مسیح را با ایمان می پذیرم و به او به عنوان نجات دهنده ام اعتماد می کنم.
تو را دوست دارم و خود را به تو تسلیم می کنم

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...