۱۳۹۷ مرداد ۱۷, چهارشنبه

در توفانهای زندگی چقدر اعتماد به خداوند دارید؟

واقعيتی را که می‌خواهم با شما در ميان بگذارم اين است که، من بعنوان يک ايماندار مسيحی بايستی پيوسته به خدای خود اعتماد نمايم. اعتماد و توکل به خدا در هر روز و در هر شرايط، خواست و ارادۀ خدا برای فرزندانش می‌باشد.

 فرزندان خدا کسانی هستند که از طريق ايمان به نجات‌دهندۀ بشر، عيسی مسيح خداوند، که بخاطر آمرزش گناهان ما بر صليب مرد و برای نيک محسوب شدن ما از مردگان برخاست و زنده است، امتياز فرزند‌خواندگی خدا را کسب کرده‌اند.

 وقتی پدری دست بچه‌اش را می‌گيرد و باهم از يک خيابان پر‌رفت و آمد و شلوغ عبور می‌کنند، پدر انتظار دارد که فرزندش به او اعتماد کند و دست در دست هم به آنطرف خيابان برسند.

 در اين دنيای پر‌غوغا و پر‌خطر نيز، ما فرزندان خدا بايد دائماً به پدر آسمانی‌مان اعتماد داشته باشيم و وجود خود را به او بسپاريم. در مزمور هشتاد و چهارم، آيۀ ١٢ نوشته شده: "ای خداوند قادر متعال، خوشا به حال کسی که بر تو توکل (اعتماد) دارد".

من در زندگی مسيحی‌ام آموخته‌ام که ضروری است در فراز‌ و نشيب‌ها، در نام مسيح و با هدايت روح‌القدس به پدر آسمانی خود اعتماد و توکل نمايم.

هیچ نظری موجود نیست:

پیوسته در خداوند شاد باشید، باز هم می‌گویم شاد باشید! مهربانی و ملایمت شما در رفتارتان با دیگران آشكار باشد. آمدن خداوند نزدیک است! ...